sobota 7. listopadu 2015

Co Leopard rád

"Myslím, že by se na blogu měl brzy objevit článek o tom, co by ti udělalo největší radost. Ideálně tak v půlce listopadu," navrhoval s bočními úmysly a se smíchem nedávno přítel. A protože věřím, že inspirace není nikdy dost, zvlášť na podzim, kdy potřebu trochy materiálního štěstí cítím o něco častěji; před Vánoci, pro případ, že by mi některý z Ježíšků chtěl nadělit něco pažitkově zeleného a nebyla to pažitka; nebo s vnitřním krvácením močového měchýře pod vlivem omamných chemoterapeutik, ale to je zase jiný příběh... Co všechno má Leopard rád a nikdy s tím nesáhnete vedle?


Skleněná dóza - Madal Bal; zlatá korunka a podkolenky - H&M; vanilková svíčka - Diptyque; L jako leopard - Designville; deky, polštář a drátěný koš - H&M Home; zlatá svíčka - Primark; kelímek a tácík na svačinky - Butlers.

Chce to klid a nohy v teple. Do teď si pamatuju, jak ještě jako dítě scházím ze schodů a slyším tuhle větu od dědy, co se v obleku vrací z práce a nikdy bych nevěřila, kolikrát ji od té doby sama zopakuju. Protože je můj život jedno velké dobrodružství a jen zřídkakdy je to součástí vlastních plánů, ráda se vracím do čistých prostorů a choulím do měkkých dek, polštářů a vůní svíček. Vůním s přehledm vládne vanilka, skořice, med, či kokos. Nechávám se obklopit bílou, krémovou, šedou a zlatými detaily - širší barevnou škálu můj šatník ani byt nepojme. Raději než po vzorech koukám po zajímavých texturách a materiálech. Je to pro mě způsob, jak se vyrovnat s pestrostí venku a aktuálním tempem.

Bravo kýč. Kýč je leopardům silným pokušením, kterému nezvládají dlouze odolávat. Fascinátory, klobouky, masky a čelenky mají u mě speciální místo. Nečekám na příležitost, s králičíma ušima z černých krajek mě běžně potkáte i v Žabce, když dojde chleba... Ladím je k přísně klasickým outfitům, jen tak můžu vyniknout já i kýč, aniž by to bylo na úkor druhého.

Černé body se šněrovaným hlubokým výstřihem, kalhoty z imitace kůže, třpytivé boty, šedý merino svetr, bílý svetr s puntíkovou texturou - H&M; černý rolák - F&F; nude bodýčko - Intimissimi; nude lodičky - Botovo; bílé skinny jeans - Primark; šedé triko - Comme Des Garçons.

Když dojde na oblékání, dospěla jsem - věci, které nedělají tělu žádnou službu, si nezaslouží moji investici. Kdykoliv jsem si pořídila cokoliv, co se nedá označit za "základ šatníku", skončilo to po prvním nošení v té nejtemnější části skříně. Původ jednotlivých kousků je rozmanitý a nijak se s tím netajím - designer kusy, úlovky z Vinted, secondhandů, Číny i klasických řetězců nakonec sdílí svoje místo v jedné skříni. Mám ráda, když se všechno hodí ke všemu, a tak se vrcholem barevnosti stává vínová se smaragdově zelenou, kterých je aktuálně v obchodech neskromně.

Postupem času jsem si začala připouštět k tělu i svou největší dětskou noční můru - roláky. Můj vztah ke svetrům však zůstává stejně chladný - dokud zahřívají a netvoří špek tam, kde nikdy nerostl, dokážeme se tolerovat. Kdyby to počasí dovolovalo, celý rok chodím v skinny jeans. Nejradši pro ně, stejně jako pro basic trička, chodím do Primarku. Barva i střih jim vydrží ze všeho nejdéle, bez žmolků a vzhledem k ceně naprosto překvapivě.

Novinkou, kterou bych ráda přivítala ve velkém, jsou pro mě body na všechny způsoby - ať už tohle tělové na ramínka, nebo krajkové, co bych schovala pod saténový župan. Krásný výběr teď mají třeba v Intimissimi, nebo i v H&M. Co bych se chtěla naučit, je kupovat si boty kdykoliv a v neomezeném množství. Boty, které dokáží zastavit velkoměstskou dopravu a donutí kolemjdoucí protočit panenky. Extravagantní a zdánlivě nekombinovatelné - takové, co i přes vratkost podpatku zboří svět jedním krokem.

Koupelové bomby Butterbear a Stardust, roládka na obličej Let the Good Times Roll, peeling Cup O'Coffee, vlasová henna Caca Marron, styling na vlasy Hair Custard - Lush; tělové mléko Strawberries&Champagne od Victoria's Secret; koupelová pěna/sprchový gel Philosophy; sprej na vlasy Beach Waves od Aussie; krémy na ruce s vůní mandarinky a rebarbory L'Occitane.

Od doby, co jsme s přítelem spolu, už se vůbec nekoupeme sami, naopak, úplně nejradši si do vany přihodíme ještě třetího - balistiky a pěny z Lush. Cokoliv, co voní přírodně sladce, je správná volba. O obličej se mi v téhle zimě stará roládka, která se zařadila z Vánočních limitek do stálé nabídky. Jen co kelímek dojde, zajdu si do krámku i pro kafe. Hřívu, které občas pomůžu touhle kaštanovou čokoládovou tabulkou, pak ráda tvaruji s Hair Custard, na který chodím příteli do koupelny. Stačí ho tak maličko, že by to ani nepoznal (kdyby mě pak neusvědčily vlasy vonící jako cukroví). Pro dny, kdy mám chuť na větší divočinu, bych uvítala sprej na plážové vlny.

Ruce mi v zimním období zachrání před popraskáním jedině krém z L'Occitane, zkoušela jsem i levnější Manufakturu, kterou jsem nakonec darovala kolegyni v práci, protože mě ruce začaly naopak neskutečně štípat. Tento týden vyšly řady nových produktů a já už mám jasno i s dary pro mámu. V péči o celé tělo nesnesu nic těžšího, než jemné tělové mléko a většinu času se bez něj obejdu úplně. Představa, že se naolejíčkovaná lepím k peřině, se mi hnusí.

Co radost dělá Vám? A co by ji Vám udělalo?
Dobrou noc.
L. M.

5 komentářů:

  1. Mě by udělala velkou radost nějaké paletka očních stínů, kvalitní štětce na make-up, krásné laky na nehty a svíčko od Yankee Candle :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. Nemůžu si pomoct, ale hrozně se mi líbí trička/tílka/cokoliv s tím hlubokým šněrováním, ale nikde u nás jsem nic podobného neviděla. Hádám, že do ČR to dorazí zase za pár let, kdy už to moc moderní nebude: D

    Přeju krásný den:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne veci, momentálne mi radosť robí hm.com kde sa viem vybúriť do sýtosti :D
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  4. To oblečení je úžasný, kort to body z Intimissimi <3

    OdpovědětVymazat