neděle 20. července 2014

50 věcí, které nevíte ani po 100 článcích

Dnes slavíme další ze série podivných výročí. Pokud jste tu se mnou od samého začátku, právě čtete jubilejní stý článek. Aby toho nebylo málo, stránku jste společnými silami navštívili desetitisíckrát. A to je pro mě důvod k nemalé radosti. Ačkoliv by se mohlo zdát, že po tolika sebestředných článcích o mně víte úplně všechno, musím vás vyvést z omylu, a tak jsem se vás rozhodla obohatit o celkem 50 dalších nepodstatných faktů a ochudit o několik minut života.
  1. Zbožňuju plameňáky a ananas - čistě pro jejich vzhled.
  2. Blogovat jsem začala v 15.
  3. Neustále chodím po domě nahá.
  4. Nikdy jsem se neopila.
  5. Máma mě chtěla poslat do léčebny pro podezření z anorexie.
  6. Od 13 doteď zapírám, že jsem chodila s jedním klukem, protože dvakrát propadl a stydím se za to.
  7. Fotím jídlo, které často ani neochutnám.
  8. Vždycky jsem si chtěla založit módní blog jenom proto, abych byla pozvaná do H&M showroomu, ale nikdy jsem to neudělala.
  9. Nesladím a nesolím.
  10. Miluju caffé latte, ale nesnáším latte macchiato a všechny, co si myslí, že dělat mezi nimi rozdíl je hloupé. Když si můžu vymrčovat, vždycky upřednostním sojové mléko.
  11. Ráda pozoruju lidi - jak se oblékají, jak se chovají.
  12. Sprchuju se tak dlouho, dokud nedozpívám alespoň dvě písničky.
  13. Nejsem vysoká.
  14. Předstoupila jsem před plný Evropský parlament ve Štrasburku.
  15. Mám spoustu sexy prádla, které nenosím, ale s láskou ho shromažďuji.
  16. Neustále používám jen tři parfémy a nehodlám to změnit.
  17. Na základce jsem byla šikanovaná.
  18. Pracovala jsem jako redaktorka prestižní módní rubriky, ale po půl roce toho z vlastní vůle nechala, protože práce v redakci nesplnila moje očekávání. (Pro ilustraci mých představ zkoukněte třeba Ďábel nosí Pradu.)
  19. Miluju dobrý kýč v kombinaci se striktní klasikou.
  20. Na notebooku mám nalepenou píču od Minimonu, protože je to roztomilý a sprostý - tak jako já.
  21. Mám odpor k "posilovnovým lidem".
  22. Chodím k tak pohodovému zubaři, že mu téměř vždy omylem řeknu ahoj, místo dobrý den a nutí sestřičku, aby mi nabídla čokoládu, protože to by on jako zubař neměl.
  23. Ve čtvrté třídě jsem několikrát denně volala na jedno číslo, protože jeho majitel měl nastavenou super uvítací melodii.
  24. Za půl roku jsem zhubla o 4 konfekční velikosti.
  25. Mám slabost pro tmavovlasé muže s vousy a rádoby nedbalým účesem.
  26. Jsem jedna z těch, kteří dokážou v galerii zírat hodinu na jeden obraz.
  27. V šestnácti jsem vědomě vyfoukla práci snů svému nejlepšímu kamarádovi.
  28. Mám otřesný orientační smysl.
  29. Ráda mluvím s cizinci.
  30. Tři čtvrtiny mého šatníku tvoří černá.
  31. Nikdy nechodím do restaurace sama.
  32. Umím hrát na piano.
  33. Jsem alergická na latex.
  34. Všechno, co dělám ráda, dělám v posteli.
  35. Ze všech barevných barev mám nejradši kanárkově žlutou.
  36. Jako leoparda mě bolí oči pokaždé, když vidím svůj oblíbený vzor zkombinovaný špatnou cestou.
  37. Když mám zrovna přítele, chci sex alespoň dvakrát denně.
  38. Největší radost mi uděláte dárkem z papírnictví.
  39. Voním jako Candy od Prady, Burberry Brit, nebo Baiser Volé od Cartier, už několik let, nikdy jinak.
  40. Neustále píšu seznamy.
  41. Občas mám problém udržet svou pravou identitu v tajnosti, protože dostávám chuť vás poznat osobně. Zatím odolávám. Neodolala jsem.
  42. Ze všech květin mám nejraději pivoňky a pryskyřníky asijské.
  43. Vážím se třikrát denně.
  44. Všechno letní ovoce zběsile zamražuju, protože mám strach, že mi na vysoké nezbydou peníze na jídlo.
  45. Nikdy jsem neměla sex ve vlastní posteli.
  46. Když jsem šťastná, nosím černou a podpatky.
  47. Dostala jsem nabídku na focení od jednoho z předních českých fotografů.
  48. Jsem nepříjemně naladěná, když se jedna z mých oblíbených skupin, kterou roky nikdo neznal, stane populární.
  49. První verze Leopardice měla zakryté oči jenom proto, že jsem je nedokázala nakreslit. Pak jsem se rozhodla jí přidat šátek a hlubší význam.
  50. Za měsíc odesílám průměrně 10 balíčků, pohledů a dopisů.
Tak bych mohla pokračovat až do stovky, ale k ostatním bodům zajisté brzy dojdete sami během dalšího čtení. Věci se mění tak rychle, že než mrknete, ocitnete se někde jinde. Na jiném místě, s jinými lidmi, v jiné situaci. Body přestanou platit a vytvoříte si nové, které se pro vás možná stanou záchytnými, stejně jako pro mě.

Díky, že jste tu se mnou.
L. M.

9 komentářů:

  1. !! Zrovna nedávno jsem si řikal, jaký by to bylo tě poznat! Ale taky odolávám :P
    Jinak ta změna loga je geniální a mě ten šátek přes oči přišel tak cool! :D
    Jseš zajímavá, z těch bodů cejtim sebevědomou holku, která ví co chce. Celkem by mě zajímalo, jaké body by měl mít tvůj ideální partner :)

    OdpovědětVymazat
  2. Několika věcmi jsme si stejné, mnoha odlišné. A stejně mne baví Tě číst. Jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No t eda :) dost zajimave informace o tvem životě :) :) :) pár věci bys klidne mohla jeste rozepsat, jsi fakt zajimava osubka. me by treba zajimala dve cisla 14 a 24. co presne jsi rikala pred parlamentem :) a take, jak jsi dokazala za pul rok 4 konfekcni velikosti ? dost s vahou bojuji. je to pro me skoro nadlisky ukol. metabolismus si asi dela co chce

    OdpovědětVymazat
  4. p.s. gratuluji k výročí:) urcite jich bude jeste spoustu, lituji ze tvuj blog a tebe neznam od pocatku ale jsem ráda ze jsem na tebe mela kdy moznost vubec narazit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný seznam, velmi upřímný :-) V hodně věcech jsme si podobné, ale já bych to asi nedokázala ani napsat :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Ta 8 mě rozesmála :-D ale jo, občas (furt) těm módnim bloggerkám závidim.
    Chtěla bych vidět, jak vypadáš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla třeba to trochu odlehčit, ale to nemění nic na tom, že jsem to myslela zcela upřímně... :D

      Vymazat
  7. Docela odvážné, napsat na sebe takovou spoustu osobních věcí. Přijde mi, že v bodech je to mnohem víc srozumitelné, než když se o některé věci člověk rozepíše, nehledě na to, že jsem tam našel spoustu mě blízkých bodů.

    OdpovědětVymazat
  8. V některých bodech (9, 11, 17, a hlavně 37 + 38!!) se nacházím, tyhle seznamy já čtu moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat